Fortsæt til indhold
Debatindlæg

Hvor er I heldige med Salling Fonden

Anna von LowzowÅbenrå 10, København K

Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.

Hver gang jeg kommer til Aarhus, glæder jeg mig over, hvor meget byen er blomstret op i de seneste år. Jeg oplever, hvordan befolkningen smyger sig dagligt imellem vidunderlig kunst, en indbydende havn med et springvand, der får enhver til at stoppe op, et kunstmuseum Aros, som byder på super god kunst og en regnbue til gæster i alle aldre, Sallings nye ROOFTOP, hvor man mødes og oplever Aarhus oppefra, samt Aarhus Teater, der ligger stolt på Store Torv.

Jeg husker Aarhus for kun få år siden som enhver anden stor provinsby, og det kan også være charmerende nok. Men slet, slet ikke i internationale højder som nu.

Kære Aarhus, hvor er I heldige, at I har Salling Fonden. Hver gang, jeg læser om fondens enorme donationer til byen, bliver jeg så glad på jeres vegne.

Skriv din mening om forholdene i Aarhus, Østjylland og Region Midtjylland til JP Aarhus – klik her og læs, hvordan du sender et debatindlæg.