Jeg roser gerne Mette Frederiksen og Lars Løkke for deres udenrigspolitiske kurs. For det er der grund til
Jeg var for nylig på Folkemødet på Bornholm, hvor flere undrende spurgte, hvorfor jeg dog havde rost den nye regering.
Dette er et internationalt debatindlæg: Jyllands-Posten har sammensat et korps af kommentatorer, der debatterer og analyserer verden omkring os.
Igen i år var jeg på Folkemødet med mit firma, Rasmussen Global.
På vores scene, Den Geopolitiske Gårdhave, talte jeg med både Mette Frederiksen og Lars Løkke Rasmussen. I vores samtaler var vi enige om, at udenrigs- og sikkerhedspolitikken er det vigtigste.
Jeg roste dem for den kurs, de havde udstukket under regeringsgrundlagets overskrift ”Et sikkert…