Fortsæt til indhold
Debatindlæg

Når vi gør vores allierede til modstandere, sætter vi LGBT+-kampen 30 år tilbage

Vi skal passe på ikke at udstøde mennesker, der ønsker os det godt.

Benjamin SvaneStuderende, Næstved

Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.

Vi er gået ind i en måned, der burde handle om fællesskab, kærlighed og solidaritet. Pride handler om at skabe plads til, at alle kan være sig selv. Derfor gør det mig trist at læse Jonas Hansens og Kasper-Peder von Bachs indlæg i Jyllands-Posten, hvor de påstår, at kvinder er hverdagens homofober.

Jeg er selv homoseksuel og kan sagtens genkende de situationer,…