Blod, sved, tårer – og mundbind til sekundanten: I coronaens skygge hentede østjyske boksere medaljer ved DM
To østjyske boksere strøg til tops ved weekendens DM i boksning, mens to måtte nøjes med sølv.
Blod, sved og tårer – og mundbind til den noget utraditionelt enlige sekundant i ringhjørnet.
En slidt kliché tilsat et ret aktuelt islæt. For den forgangne weekends danmarksmesterskaber i boksning i Aalborg arrangeret af Lindholm Bokseklub bar selvfølgelig også – ligesom alt andet – præg af coronaens i disse dage mere eller mindre faste greb om Danmark.