Amy Winehouse-forestilling aflyses
Rettighedsproblemer betyder, at Det Kgl. Teater må aflyse forestillingen om Amy Winehouse.
Den planlagte forestilling ”Amy”, der skulle have spillet i Det Røde Rum på det Kongelige Teater i begyndelsen af det nye år, er aflyst.
Det oplyser teatret i en pressemeddelelse.
Årsagen til aflysningen er ifølge Det Kongelige Teater, at Koda, der tidligere havde givet tilladelse til at bruge Amy Winehouses musik, har trukket tilladelsen tilbage.