Esbjerg Revyen fungerer trods elendig lyd i Musikhuset Esbjerg
Selv om Esbjerg Revyen 2019 er en både velfungerende og musikalsk revy, så kommer lyden så dårligt ud af højtalerne, at man ikke skulle tro, at man var på et musikspillested.
Esbjerg Revyen åbner med et utraditionelt nummer, hvor de medvirkende præsenteres med hver sit instrument. Det indledes af kapelmester Peter Bom på piano, og siden kommer de medvirkende ind enkeltvis med kontrabas, tromme, ukulele og trompet.
Det er jo i åbningsnummeret, vi skal få en fornemmelse af revyens tema – og i år er det altså musikken, der er…