Fortsæt til indhold
Kultur

Amy Winehouse døde alene i sin seng

Den britiske soul-stjerne døde i ensomhed - hendes eks-mand er sønderknust i sin fængselscelle.

Ritzau

Da sangerinden Amy Winehouse for sidste gang trak vejret, lå hun alene i sin seng i sit hus i Camden i London.

Kun en sikkerhedsvagt, der var ansat til at se efter hende nu og da, var i huset, og det var også ham, der opdagede, at der var noget rivende galt lørdag eftermiddag.

Det fortæller sangerindens ven og talsmand Chris Goodman til den britiske avis…