Tilhængere af Donald Trump i angreb på demokratiet
Onsdag trængte demonstranter ind i det amerikanske parlament. Se billeder fra urolighederne her.
Trump-tilhængere gennembrød onsdag politiets afspærringer og brød ind i Kongressen, hvilket medførte en nedlukning i både Senatet og Repræsentanternes Hus.
Ifølge amerikanske medier brugte politiet tåregas mod demonstranterne, hvoraf mange nåede ind i selve kongresbygningen.