Planer om genåbning af street food er gået i vasken
»Med alle de ambitioner jeg har, viste det sig at være oplagt, at jeg skulle forpagte stedet.«
Sådan sagde den 28-årige indehaver af Is-Kagen for få dage siden til JP Horsens. Han havde planer om at skulle genoplive Posthuset Street Food og gøre det til en succes, lød det.
Men nu er planerne gået i vasken.
Det oplyser Posthuset i en kortfattet pressemeddelelse natten til lørdag.
»Det er desværre - mod forventning - ikke lykkedes at få finansieringen på plads, og parterne skilles som venner og i allerbedste fordragelighed,« lyder det i meddelelsen.
Mark Lindquist Andreæ driver til daglig Is-Kagen i Graven med sin hustru Camilla Lindquist Andreæ. Den 28-årige vil i stedet fokusere fuldt ud på sin forretning, står der i pressemeddelelsen.
Posthuset vil fortsætte med at lede efter en ny forpagter af street food trods det kuldsejlede forsøg på en genoplivning.