Fortsæt til indhold
Indland

Underskudsforretning får en ny chance: Mark Lindquist Andreæ vil gøre genåbningen af Posthuset til en succes

Det har ikke været lutter lagkage at få Posthuset Streetfood op at køre, men nu træder nye kræfter til. Han er både kyndig inden for mad- og dessertuniverset.

Corona, permanent nedlukning og millionunderskud er nogle af de stikord, der har klæbet sig til stedet.

Siden Posthuset Streetfood første gang slog dørene op i Horsens i efteråret 2020, har udfordringerne nemlig stået i kø.

Men nu er der godt nyt til alle, der elsker vietnamesisk mad, italiensk pizza, burgere og ikke mindst is.