Gammel Randers-bunker åbner igen: Og den er mere interessant end nogensinde før
Efter to års coronanedlukning åbner den gamle kommandocentral i Vestparken igen for besøgende.
Efter to års coronanedlukning åbner den gamle kommandocentral i Vestparken igen for besøgende.
Allerede abonnent?
Sommertilbud
Læs og lyt i 2 måneder for 49 kr.
Tilføj Ekstra Bladet+, Saxo Premium, Feltet+ eller Bold+ for kun 29 kr. pr. stk.