• For abonnenter

Jehovas Vidner bruger nye metoder, men ikke alle er lige begejstrede

Forbrugerombudsmanden får mange klager over uanmodede opkald og sms'er. Under coronakrisen er der dukket en ny type klager op, men sagerne bliver afvist.

Artiklens øverste billede

»Gud er fuldt ud klar over, hvilke problemer vi står overfor, og har sørget for en foranstaltning, så han kan rette op på det og bringe os tilbage til det liv, han havde tiltænkt os fra starten.«

Sådan står der i en sms, som ligger i bunken af anmeldelser om spam og uanmodede henvendelser på Forbrugerombudsmandens kontor.

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.