Fortsæt til indhold
Kommentar

Hvad sagde jeg…

Skal man passe på med at sige, men jeg sagde altså…

christian thye-petersen

Dette er en kommentar: Jyllands-Posten har et fast korps af personer, der kommenterer vores samfund. Kommentaren er udtryk for skribentens egen holdning.

Sjældent kommer der noget godt ud af at sige, hvad sagde jeg. Navnlig ikke hvis en og anden skulle finde på at rette opmærksomheden på alt det vrøvl, man også har fået sagt.

Jeg sagde altså, at man kunne og skulle forvente sig noget af FC København.

Men jeg sagde det jo, på tryk ganske vist, men jeg sagde altså, at man kunne og skulle forvente sig noget af FC København i Champions League uagtet den pauvre indsats i den nationale…