Ursula von der Leyen hetzer mod europæerne, skønt de er ofre for det multietniske
Hvor mærkeligt det er at afsky sine egne og sleske for de andre. Lige nu hedder den største hader af Europa Ursula von der Leyen.
Man skal naturligvis altid vente sig det værste fra en formand for EU-kommissionen. Hvad enten de hedder Ursula von der Leyen, Jean-Claude Juncker eller José Manuel Barroso, ved vi én ting med sikkerhed: De afskyr nationalstaternes Europa, og de hader i stigende grad de europæiske folk, som de har så meget magt over.
Den 16. september sagde Ursula von der Leyen bl.a. således: “…vi vil foreslå at udvide listen over EU-forbrydelser [sic!] til alle former for hadforbrydelser og hadtale…vi vil håndtere ubevidste fordomme, som eksisterer hos mennesker, i institutioner og sågar i algoritmer.”
Det er en sovjetkommissær, der taler her. Det er ganske pudsigt, at de morderiske kommunister i Sovjetunionen erstattede betegnelsen ”minister” med ”kommissær”. Ursula von der Leyen ved tilsyneladende godt, hvor hun skal hente sin inspiration.
Allerede den 17. juni sagde Ursula von der Leyen bl.a. sådan her i en tale: “Jeg ved ikke, hvordan det er at være sort eller et medlem af en hvilken som helst anden etnisk, religiøs eller seksuel minoritet, hvor jeg har færdedes. Jeg har aldrig oplevet, hvordan det er at blive behandlet forskelligt alene ud fra, hvordan jeg er født. Jeg ved ikke, hvordan det er.”
Til det kan jeg svare følgende: Jeg ved, hvordan det er at være hvid vesteuropæer fra underklassen, store dele af arbejderklassen og efterhånden tillige betydelige dele af middelklassen. At være hvid vesteuropæer fra disse grupper betyder en voldsomt forøget risiko for at blive udsat for antihvid racisme, for voldelige overfald, for voldtægt og herunder systematisk gruppevoldtægt som i Berlin, hvor 210 gruppevoldtægter er blevet anmeldt på fire måneder.
Dét er virkeligheden. Hvide vesteuropæere udsættes for stadigt flere uhyrligheder af den simple grund, at antallet og andelen af personer med rødder i den tredje verden bare vokser og vokser.
Og hvad er nysovjetkommissæren Ursula von der Leyen optaget af? At svine sine egne til.
EU er et monster, der skal gå heden så snart som muligt. Formanden for EU-kommissionen inkarnerer dette monster. Lige nu hedder den største hader af Europa Ursula von der Leyen.