Hvor blev udlændingepolitikken af?
Var udlændingepolitikken primært et redskab til at vinde vælgere tilbage til Socialdemokratiet?
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.
Jeg har aldrig været socialdemokrat. Som medlem af Liberal Alliance kunne jeg finde mange områder at kritisere den nye regering for. Men det, der undrer mig mest, er faktisk det, der kun optræder én-to gange i regeringsgrundlaget: udlændingepolitikken.
Det undrer mig ikke kun som borger eller politisk engageret. Det undrer mig også som dansker med indvandrerbaggrund.