Mathias og Louise skændes, tvivler og misforstår hinanden. Men de gør én ting rigtigt
Komedieserien "De bedste år" om parret Mathias og Louise rammer noget, mange kan genkende sig selv i. Og så er det et skoleeksempel på, hvor vigtig kommunikation i et parforhold er.
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.
”De bedste år” sæson 2 har netop haft premiere på TV 2. I serien følger vi parret Mathias og Louise og deres mere eller mindre kaotiske liv, hvor de forsøger at jonglere et forældreskab til tre mindre børn, arbejde, barsel og istandsættelse af et nyt hus. Serien er først og fremmest virkelig sjov.
Mange vil genkende sig selv i Mathias og Louises parforhold…