Fortsæt til indhold
Debatindlæg

Partihopperi øger politikerlede

Bodil OlsenPensionist, Saksild

Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.

Efter at Bergur Løkke Rasmussen har skiftet parti, har han udtalt, at det var med sjælesorg, men at han er den samme person. Hvad kan jeg bruge det til? Han har taget min stemme. Jeg kunne aldrig finde på at stemme på Moderaterne og har aldrig forstået projektet. Moderaterne er jo hovedsagelig et sammenrend af tidligere Venstrepolitikere. Hvis der er nogen, der vil samle et kor og råbe ”stemmetyveri” og ”politikerlede”, kommer jeg med glæde og råber med.