Fortsæt til indhold
Debatindlæg

Jylland viser vejen. Måske

Vi håber, at byggebranchen noterer sig resultatet af vores afstemninger. Det ville være et stort fremskridt, hvis byggebranchen i højere grad ville imødekomme folks ønske om mere hyggelige bymiljøer.

Jep LoftFormand, Arkitekturoprøret, Gentofte

Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.

Arkitekturoprørets årlige afstemning har netop udpeget det bedste byggeri i 2022. De seneste år har Fyn leveret de bedste byggerier, men i år indtager Jylland både første-, anden- og tredjepladsen.

Vinderen er et nyt hus på hjørnet af Jernbanegade og Perlegade i Sønderborg, og nr. to er et hus på Islandsgade i Esbjerg. I lighed med de foregående år er…