Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her
  • For abonnenter

Teknologi på skoleskemaet er en af de store kioskbaskere i regeringens nye digitaliseringsstrategi

Vores børn skal opdyrke en naturlig interesse og gnist, når det kommer til at skabe nyt med hjælp fra og på basis af teknologi.

Artiklens øverste billede
En af mine​ personlige mærkesager, som står mit hjerte meget nært, er vores børns og unges teknologiforståelse. For mig at se er det helt afgørende, at vores børn og unge langt tidligere og bedre end i dag får en bedre forståelse for de mange muligheder, som teknologi og digitalisering rummer, skriver André Rogaczewski. Arkivfoto: Louise Herrche Serup

Regeringen har netop fremlagt sin digitaliseringsstrategi, der skal sikre, at Danmark bevarer sin vigtige position som digitalt foregangsland. Strategien har været længe ventet og indeholder rigtig mange gode ambitioner for vores fælles fremtid, hvor digitaliseringen spiller en nøglerolle.

Digitaliseringsstrategien er blandt

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.