En skadelig kultur har spredt sig i de royale gemakker
Vi har brug for royale forbilleder, som ikke er ligesom dem, vi møder nede i brugsen.
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.
Hvad bilder han sig ind? Luk kongehuset. Det er bare ikke i orden.
Reaktionerne var overvældende, da man så prins Christian i vip-loungen i Parken, omgivet af københavnsk overklasse og importerede jyske købmænd, sidde med popcorn, cola og et FCK-halstørklæde. Som om han var en helt almindelig dreng, der kunne tillade sig at bruge en søndag på at gå til…