Kære Mette, du har ødelagt vores livsværk
Vi har altid været glade og stolte minkavlere, vi har haft sunde og raske dyr, der trivedes. Det har været et godt arbejdsomt liv. Sådan er det ikke længere.
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.
Jeg havde en minkfarm i Hjallerup sammen med min mand og vores søn. Vi satte en ære i at passe dyrene optimalt, vi satte en ære i, at her var pænt og rent omkring os. Det har kostet rigtig mange arbejdstimer, men vi har været glade for det hver eneste dag.
Når økonomien var god, arbejdede vi alle fuldtids herhjemme. Var den mindre god, var min mand og…