Hvorfor jødekager, men ikke negerboller?
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.
Er der nogen, der kan forklare mig, hvorfor jeg kan købe jødekager, men ikke negerboller i forretningerne?
Negerboller hedder nu flødeboller. Er der overhovedet fløde i flødeboller?
Vil du have meninger direkte i din indbakke? Tilmeld dig gratis og få de seneste indlæg fra Jyllands-Postens debatsektion én gang i døgnet – klik her, sæt flueben og indtast din mailadresse. Følg også Jyllands-Posten på X.