Hvad har Klaus Riskær egentlig bedrevet?
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.
Klaus Riskærs resultater kan alle se på den hale af konkurser og en gæld til det offentlige, banker og private investorer, han har efterladt. Han er så åbenbart kommet til den selverkendelse, at hans muligheder i hans hidtidige ”branche” ikke har samme fremtidsmuligheder. Hvad så? Gå da ind i politik! Men der var ingen politiske partier, der ville røre ham med en ildtang. Hvad så? Så laver jeg da mit eget parti – man lever vel i et demokrati.
Hvis jeg kommer ind, behøver jeg jo kun at fortsætte mit medieshow, som jeg er rigtig god til. Medierne er så glade for mig. Efter tre år med underholdning og rimelige lommepenge er jeg efterfølgende sikret en pension.
Vil du have meninger direkte i din indbakke? Tilmeld dig gratis og få de seneste indlæg fra Jyllands-Postens debatsektion én gang i døgnet – klik her, sæt flueben og indtast din mailadresse. Følg også Jyllands-Posten på X.