Utrygheden på Aarhus Ø kræver handling nu
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.
Vi er mange, der har ventet på det danske forårsvejr. Her springer forårsblomsterne ud, dagene bliver længere, mens temperaturen også bliver mere medgørlig. Desværre har det gode forårsvejr også en bagside af medaljen med sig. Når vejret bliver bedre, så rykker utrygheden også ud og tilbage visse steder – f.eks. på Aarhus Ø, der med tiden er blevet…