Fortsæt til indhold
Aarhus

iPads i folkeskolen giver gevinst i gymnasiet

På Odder Gymnasium arbejder man med digital dannelse, og den læring er blevet lettere, fordi eleverne kommer med iPad-erfaring fra folkeskolen.

For syv år siden udstyrede Odder Kommune alle folkeskolelever med iPads. Og mens debatten nu går på, om der skal investeres i nye, og om alle folkeskoleelever i så fald skal have en iPad, så har Odder Gymnasium en oplevelse af, at det har været positivt for de elever, de overtager, at de har stiftet bekendtskab med og fået undervisning i de muligheder,…