Nu reagerer politikerne: »Aarhus skal ikke ende med at ligne Syditalien«
Justitsministeren går nu ind i sagen om rockerforbindelser på Aarhus havn. Det sker efter nye afsløringer af, at Mærsk-ansatte ude i verden har hjulpet narkosmuglere trods advarsler gennem to årtier.
Der har i årevis arbejdet rockere på Mærsks store containerhavn i Aarhus, sikkerheden har været mangelfuld, og Hells Angels har ifølge TV 2-dokumentaren ’Mærsk og narkosmuglerne’ haft en ven helt inde på kontorgangene.
Det skal være slut nu, mener justitsminister Nicolai Wammen (S).