Fortsæt til indhold
Sport

»Jeg er kommet til at holde utrolig meget af blæsten herude«

Joni Kauko scorede til 2-1 i overtiden mod Vejle og sendte sit Esbjerg i top-seks. Det blev en hektisk, men god dag for Esbjerg-sportschef Jimmi Nagel Jacobsen.

Jimmi Nagel Jacobsen står op ved halv otte-tiden, spiser morgenmad med kæresten, læser aviser og ved 11-tiden går han sig en tur langs Vesterhavet i en halv times tid. Han skal lige minde sig selv om, at der er andet i livet end fodbold.

»Jeg er kommet til at holde utrolig meget af blæsten,« siger Jimmi Nagel Jacobsen, sportschef i Esbjerg, tilflytter…