Bastian Emil Goldschmidt: »Langsomheden er en slags juvel. Noget, man skal finde … og passe på«
I en verden hvor tempoet stiger, og opmærksomheden splintres, har Bastian Emil Goldschmidt valgt at leve langsomt.
Bastian Emil Goldschmidt kunne aldrig finde på at drikke sin kaffe på farten. Hvorfor skulle han dog?
Nej, han foretrækker at sætte sig og blive siddende, indtil koppen er tom.
»To-go-kaffen er jo et symptom,« siger han og peger på sin cappuccino.
»Den er et billede på, at alting skal glide hurtigere og hurtigere. Men det tager ikke særlig lang tid at…