Op til 40.000 østjyske kunder ramt af strømafbrydelse
Problemet har ramt kunder i Tilst, Brabrand og dele af Aarhus.
Op til 40.000 kunder er i øjeblikket ramt af en strømafbrydelse.
Strømmen gik kort før klokken 21.30.
Det er primært Tilst, Brabrand og dele af Aarhus, der er ramt af problemet.
Det oplyser selskabet Gul Strøm til Jyllands-Posten.
Kunderne kan umiddelbare forvente at få strømmen tilbage omkring klokken 23.30, lyder vurderingen.
Der er i øjeblikket en tekniker på vej for at udbedre problemet.
Østjyllands Politi oplyser på Twitter, at der er opstået en brand hos El:Con elselskab i Aarhus V, og at dele af byen derfor er uden strøm.
Brandvæsenet og elselskabet er på stedet, ifølge politiet.