Torkil Poulsen vil gå imod restriktionerne og genåbne Danmark. Men Facebook-gruppe er lukket
En direktør fra Fyn forsøger at finde opbakning blandt andre til at gå imod restriktionerne og åbne samfundet.
Torkil Poulsen mener, at Danmark bør genåbne fra på mandag. Han mener, at farligheden af coronavirus er blevet stærkt overdrevet, at tanken om vaccination af den samlede befolkning er »vanvid,« at det danske sundhedsvæsen aldrig har været i nærheden af at være presset i bund, at nedlukningen er grundlovsstridig, at virksomheder skal have eftergivet…