Fortsæt til indhold
Erhverv

Mette Frederiksen inviterer erhvervslivet til at lave en ny »klimakontrakt«

Statsministeren vil have dansk erhvervsliv med ind i arbejdet til en ny klimakontrakt. Der er en invitation til Marienborg på vej, lyder det.

Dansk erhvervsliv skal en tur til statsministerens bolig, Marienborg, hvor det skal være med til at lave en ny klimakontrakt.

Invitationen fra Mette Frederiksen faldt tirsdag på DI’s topmøde i DR’s Koncertsal, hvor hun kvitterede for, at erhvervslivet i form af DI og en række af de største virksomheder er begyndt at tale om deres eget ansvar for en grønnere…

Artiklen er publiceret i samarbejde med Finans.