Fortsæt til indhold
Kommentar

Dansk Samling er repræsenteret i Herning Byråd

Det er Dansk Samling en stor glæde at kunne byde velkommen til Kasper Ravn Fredensborg fra Herning Byråd.

Dette er en kommentar: Jyllands-Posten har et fast korps af personer, der kommenterer vores samfund. Kommentaren er udtryk for skribentens egen holdning.

Kasper Ravn Fredensborg blev i 2013 valgt for Dansk Folkeparti, men meldte sig i august 2014 ud af Dansk Folkeparti i protest mod især DF´s økonomiske politik, som efter Kasper Ravn Fredensborgs er blevet så rød, at den ligger til venstre for Socialdemokraternes. Det er vi enige i hos Dansk Samling.

Jeg har talt med Kasper Ravn Fredensborg flere gange, og på stort set alle punkter flugter hans holdninger med Dansk Samlings, som de står at læse i grundsynet, Dansk Samlings partiprogram.

Dansk Samling og jeg ser meget frem til samarbejdet med Kasper Ravn Fredensborg. Hans skifte til Dansk Samling betyder, at Dansk Samling allerede nu står godt i ikke bare Herning, men i hele Vestjyllands Storkreds, en af de ti storkredse ved folketingsvalg.

Kasper Ravn Fredensborg og jeg skal hermed opfordre andre partiløse byrådsmedlemmer og andre valgte, der har meldt sig ud af et af de etablerede partier i skuffelse over deres politik, ligesom vi opfordrer byrådsmedlemmer af de øvrige partier til at se nærmere på Dansk Samling, og hvad de kan finde hos os.

Endnu engang velkommen til Kasper Ravn Fredensborg. Der er brug for ham, som der er brug for alle gode kræfter hos Dansk Samling.