Fortsæt til indhold
Debatindlæg

Jeg vil stemme på dig, til Solen brænder ud. Hvis du holder det løfte

Peter Hummelgaard lover, at det snart er slut med kriminelle udlændinge i Danmark. Turde man bare tro på det.

Poul Erik OlsenPedel, Kolding

Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.

I en folketingsdebat 1/4 kom der en fantastisk nyhed fra Peter Hummelgaard. Der er ikke plads til kriminelle udlændinge i Danmark, sagde han. Det er det mest fantastiske, der er sagt af en justitsminister i flere årtier. Hvilken hædersmand. Vi kan nu se frem til, at der inden for en overskuelig fremtid ikke er flere kriminelle udlændinge i Danmark. Hverken på Kærshovedgaard, i bandemiljøet eller andre steder overhovedet. Hvor vi dog glæder os til, at du implementerer dit løfte. Når du har indfriet dit løfte, lover jeg at stemme på dig fra nu af, og til Solen brænder ud, Peter Hummelgaard. Hvis det bare var snak og tomme ord, lover jeg til gengæld at foragte dig i samme periode.