Fortsæt til indhold
Debatindlæg

Jeg står lige her …

… der er ikke sket noget endnu.

Lars BisbjergBlogger, Risskov

Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.

Breaking: Snevejr. Jeg står her på motorvejsbroen ved Nørre Bøvelse. Det sner, men der ligger ikke sne på kørebanen endnu. Trafikken forløber normalt. Vi følger situationen tæt.

Breaking: Retssag i Holstebro. Jeg står her uden for Retten i Holstebro. Det lukkede retsmøde er stadig i gang. Vi ved ikke, hvad der sker i retssalen. Vi følger sagen tæt.

Breaking: Storm. Jeg står her på havnen i Hirtshals. Det stormer, og der er store bølger. Bådene ligger stadigt pænt fortøjret. Vi ved ikke, hvor slemt det bliver. Vi følger situationen nøje.

Breaking: Møde i Udenrigspolitisk Nævn. Jeg står her i Folketinget uden for mødelokalet. Der er intet sluppet ud fra mødet. Vi holder øje med døren, om der skulle komme nogen ud.

Breaking: I det hele taget. Der er ikke sket en skid. Man ved aldrig, hvornår der sker noget. Vi følger situationen nøje.