Mennesket skal ikke i centrum
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.
Hver gang der bliver blæst til valgkamp, ender jeg med at konstatere, at det, jeg finder allervigtigst, bliver forbigået i fuldstændig tavshed. Jeg kan derfor se frem til nogle pinefulde uger, hvor nationen er hensat i et massehysteri over en perlerække af ligegyldigheder. Hvad er det, der er så ligegyldigt? Er det, for nu at tage et enkelt eksempel,…