Koks i e-boks: Velkommen til fagre nye verden. Det må kunne gøres snildere
Det kan være en nervepirrende prøvelse med mange indlagte forhindringer at forsøge at åbne sin e-boks for at læse en besked fra banken.
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.
Jeg får en e-mail fra banken om, at jeg skal logge på netbank for at læse en ny besked. Jeg logger på med MitID, bruger-id og adgangskode og skriver den engangskode på seks cifre, sendt til en lille app, der er lavet i Kina. Den udleverede kommunen til mig, fordi jeg ikke kunne komme fra NemID til MitID, idet min mobiltelefon var for gammel. Jeg håber…