Kød er ved at blive lavstatus
Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.
Efterhånden som folk får øjnene op for, hvad den animalske produktion har af sundhedsmæssige og miljømæssige konsekvenser, ikke mindst for de liv, der reduceres til produkter på brutal og voldelig vis, bliver det valgt fra til fordel for det plantebaserede. Derfor får vi brug for endnu flere danskproducerede grøntsager, men når man står i supermarkedet,…