Fortsæt til indhold
Debatindlæg

Lukning af grænserne giver ingen mening

Thomas Gohrlæge, Vejle

Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.

Jeg er blevet meget bekymret for den rådgivning, som regeringen får. Efter min mening giver lukning af grænserne for udlændinge ingen som helst mening. Coronasmitten er nu mere udbredt i Danmark end i de fleste lande, så lukning af grænsen giver således kun mening som beskyttelse af udlandet mod smitte fra Danmark. Hvad er mest risikabelt: at få besøg…