• For abonnenter

»Dansk design gør mig stolt«

Graffitikunst er måske i virkeligheden mere et amerikansk end et dansk fænomen. Det kan den 31-årige designer og kunstner Mikael Brandrup tale med om, da han er flyttet til Los Angeles og lever af at male billeder til kunder som Nike, American Express, Google og LinkedIn – under kunstnernavnet Mikael B.

Artiklens øverste billede
Maletiet med titlen “Vibrant World” blev det, som kickstartede Mikael B’s levevej som udøvende kunstner med udgangspunkt i street art. Da han delte det på Facebook, kom der massevis af kommentarer og bestillinger på noget tilsvarende. Det betyder noget særligt for ham, da det var det første, han lavede. Foto: PR

Hvad var dit designbureau specialiseret i?

»Det var visuel kommunikation på tværs af medier i form af branding, identitetsprogrammer, webdesign, video, kampagner, brochurer, logodesign osv. Jeg var kreativ direktør og grafiker. Og kald mig bare perfektionist, men intet forlod bureauet før jeg havde

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.