*

Dette er et debatindlæg: Læsere, organisationer og politikere skriver debatindlæg, som Jyllands-Posten publicerer. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her

Debatindlæg

Alternativets sexisme

Nu vil Alternativet kun deltage i paneldiskussioner, hvor kvinder også er repræsenteret i panelet.

Nu vil Alternativet kun deltage i paneldiskussioner, hvor kvinder også er repræsenteret i panelet. Det må man da sige er at lade køn gå forud for substans.

Men som en kvindelig bekendt bemærkede, så kan det problem jo let løses: Alternativet kan jo bare sende en kvinde hver gang.

Følg
Jyllands-Posten
Velkommen til debatten
  • Når du kommenterer, accepterer du Jyllands-Postens debatregler
  • Har du spørgsmål? Find svaret her
Forsiden lige nu
Annonce
Annonce
Annonce

Blog: Alt for mange forældre slår deres børn med ord

Camilla Schwalbe
I går var 20-året for afskaffelsen af revselsesretten. Selvom færre børn får lussinger, så er der mange forældre der slår - med ord.

Blog: Iværksætteri: Synes I jeg skal klage over Skat, igen?

Jaleh Tavakoli
Skat har hverken ringet eller skrevet på mine mange henvendelser, men de har trukket 5000 kr. fra mine penge. Jeg synes det er frækt!

International debat: Midtvejsvalget kunne blive “rigsretsvalget”

David Ignatius
I øjeblikket vil det republikanskdominerede kammer formentlig ikke indlede en rigsretssag. Derfor kan det reelle kollisionstidspunkt blive midtvejsvalget i 2018.
Annonce
Annonce

Jyllands-Posten anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og målrette annoncer. Når du fortsætter med at bruge websitet, accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere om vores brug her