Vi gik på Tivolihallen, men vi gik ikke til grunde
Når bedre tider kommer, anbefales et besøg på Tivolihallen. Indtil da kan man vælge takeaway.
Figur og grund. Nu ville et enkelt solstrejf mildne sindet, tænkte jeg, da jeg endnu en gråmeleret dag spadserede fra Frederiksberg ned gennem Vesterbro.
Alle ordentlige mennesker er i Verbier på denne tid af året, tænke jeg ærgerligt (det var før, skiferier blev stigmatiserede); jeg passerede Skyen og Jernbanecaféen og hilste på en del andre, der heller…