Dansk OL-hest skadet
Trods succes ved dagens konkurrence i military, kan Peter Flarup være færdig ved OL.
Hans hest, Silver Ray, pådrog sig nemlig en skade ved dagens konkurrence, hvor Peter Flarup red sig til en 20. plads. Det skriver politiken.dk.
Undervejs ramte Silver Ray en forhindring med forbenet, og benet er nu ømt.
"Vi - og dyrlægen - arbejder på sagen. Men det er for tidligt at sige, om det betyder noget," siger Peter Flarup til politiken.dk.
Alle heste skal være sunde og raske for at få starttilladelse i militarykonkurrencens sidste test, dressur. Den foregår i morgen.