Løkke spår svære tider for Mette Frederiksen: »Jeg kan ikke gøre andet end at sætte mig ned og iagttage«
En afdæmpet Lars Løkke Rasmussen har ønsket Mette Frederiksen tillykke med valgsejren.
Alle partiledere var sent onsdag aften samlet i folketingssalen for at debattere valgets udgang.
Her var det en afdæmpet statsminister Lars Løkke Rasmussen, som ønskede Mette Frederiksen tillykke med valgsejren. Samtidig spåede Lars Løkke dog nogle ekstremt svære dage for Socialdemokratiet, som nu skal forsøge at danne regering med de røde partier.
»Jeg…