Fortsæt til indhold
Aarhus

Århusjoker i ''Baren''

Århusianeren Carsten Reinholdt bliver i aften klokken 19.30 sat ind som joker i "Baren" - TV3's realityshow - efter at René Sundahl, Kolding, i aftes måtte forlade showet. Med Carsten Reinholdts opdukken er der atter to århusianere i showet, selv om Thomas Bahnsen røg ud i begyndelsen af februar. Heidi Frederikke Jørgensen, der har været med fra begyndelsen…