Slagsmål på åben gade midt i Aarhus
Politiet blev natten til mandag kaldt ud til slagsmål i Grønningen i den centrale del af Aarhus.
Der blev kastet med cykler og andre genstande, da to mænd på henholdsvis 50 og 51 år natten til mandag kom op at slås midt i Aarhus.
Det oplyser Østjyllands Politi i døgnrapporten.
Politiet fik kort efter midnat en anmeldelse om, at to mænd var kommet op at slås i Grønningen. Da en patrulje ankom, fik de fat i de to involverede. Ingen af dem var umiddelbart kommet til skade, og begge fik en sigtelse for at forstyrre den offentlige orden, oplyser Østjyllands Politi.
Det er uvist, hvad der forårsagede slagsmålet.