»Det er ikke nok med en fornemmelse af, at det kan blive godt«
Skolereform: Lærernes formand er træt af reformer, der laves efter, hvad skiftende regeringer tror på. Sidst gik det galt med elevplaner og test, og helhedsskolen risikerer samme skæbne, advarer han før dagens start på en ny reform.
Lærernes formand, Anders Bondo Christensen, måtte tage sig til hovedet, da han søndag aften så statsminister Helle Thorning-Schmidt (S) folde sine tanker om folkeskolereformen ud i tv-programmet ”21 Søndag”.
»Jeg tror, vi alle sammen har en fornemmelse af, at hvis et barn har mere tid sammen med velkvalificerede lærere, så lærer de også mere,« sagde…