Fortsæt til indhold
Indland

Så mange tons flæskesteg har Danish Crown sendt afsted op til jul

En væsentligt større efterspørgsel på flæskesteg. Det er, hvad Danish Crown har oplevet de seneste tre-fire uger, hvor juleproduktionen har været i fuld gang. Slagterigiganten sender adskillige tons ud gennem portene.

Ingen jul uden flæskesteg.

For mange danskere er den nemlig en fast del af enten julemenuen eller julefrokostbordet.

Det kan de skrive under på hos Danish Crown, der i slutningen af november og starten af december har allertravlest med juleproduktionen.

I Horsens bliver der produceret flæskestege til hjemmemarkedet, og i år sætter slagterigiganten rekord.…