»I burde skamme jer«: Modstandere af coronapas har sendt et hav af sure anmeldelser mod Rema 1000
Få dage efter, at Rema 1000 indførte krav om coronapas for de ansatte på lageret i Horsens, er discountkæden havnet i »en lille shitstorm« på Trustpilot.
»Aktiv deltagelse i apartheid og statsforbrydelse. Modbydelige medløbere.«
»I bryder Grundloven.«
»I er hermed boycottet.«
»I burde skamme jer.«
Den familieejede, norske discountkæde Rema 1000 er de seneste dage blevet bestormet med negative anmeldelser på anmeldelsesplatformen Trustpilot, hvor kædens bedømmelse på kort tid er dykket markant.
Det sker, efter…