Flere klager over autoværkstedet
FDM har oplevet en fordobling i de såkaldte ”værkstedssager” på to år. Manglende erfaring med værkstedsbesøg og manglende skriftlige aftaler er skyld i stigningen, mener FDM.
Danske bilejere løber tilsyneladende ind i langt flere problemer, når de sender deres biler til reparation.
Ifølge en opgørelse fra FDM er antallet af klagesager til organisationens juridiske afdeling steget med 50 pct. på blot to år, så FDM alene i dette års 10 første måneder har modtaget 226 klagesager over reparationer og værkstedsregninger.
Ifølge…