Kinesiske bånd fælder Polestar i USA
Polestar bløder i forvejen milliarder af kr., og nu har det amerikanske handelsministerium givet det svensk-kinesiske elbilmærke den ultimative mavepuster. Det er et spørgsmål om national sikkerhed.
Polestar må fra og med modelår 2027 ikke længere sælge nye biler i USA.